Zvykám si doma

31.03.2013 11:19

Dnes začínam svoj ​​piaty deň v novom domove. Už počujem na svoje meno. A keď už sme pri tých menách, moji páničkovia ich majú v zálohe hneď niekoľko. Okrem Axel, Axík, Axi docela často používajú slová drobec a miláčik. Pomenovanie, ktorá užívajú, keď som zlý, radšej zverejňovať nebudem ... :)) Stáva sa to hlavne vtedy, keď sa vykadím DOMA. A to sa mi podarí vždy. Aby som pravdu povedal, vonku som si na veľkú nezašiel ešte ani raz. Páničkovia ma berú von často, po každom spinkaní. A pretože prespím s prestávkami skoro celý deň, vidím trávičku pred domom 7-9x za deň. Aby som nezabudol, dnes ráno som sa vážil. Do magickej hranice 7 kg mi zostáva ešte 100 g, ale žiadny strach, veľmi rýchlo to doženiem.

Tiež sa musím pochváliť, že som pekný lumpík. Každý deň o 22:45 mám svoju "mentálnu štvrťhodinku" - behám po celom byte, skáčem, zlostím sa a okusujem všetko, čo mám v dosahu. Včera som si hodinu vystačil s prázdnou plastovou fľašou. A pak som sa doma pocikal... :)

To najlepšie nakoniec - už si viem sadnúť na povel a ako každý správny frajer, nebojím sa jazdiť výťahom.

 

Tu som na fotke s mojim najlepším kamošom.