Už som veľký chlapec

18.04.2013 13:19

Dámy a páni, dokázal som to!!!! Už 2 dni po sebe, ČO SOM DOMA CEZ DEŇ SÁM (okrem času obeda, keď ma Miško príde vyvenčiť a nakŕmiť), som sa NEPOCIKAL ani NEPOKAKAL. Mali by ste vidieť tú radosť mojich pánov, keď dojdú domov a já na nich poslušne čakám. Je síce pravda, že pustím pár kvapiek, keď ich konečne vidím, ale to tiež dopilujeme. Moji páničkovia sú najlepší, stále ma mojkajú a hladkajú, ale keď spravím niečo zlé, vedia sa aj riadne nahnevať :)

Aj cez noc som už kludný. Janka dnes hovorila, že sa ani raz nezobudila, a to je už čo povedať. Miško u telky včera zaspal, takže ma ani v moju obvyklú hodinu nezobral von na travičku. Poňal som to ako výzvu a ukázal im, že všetky tie chvíle, keď sa báli, že som padnutý na hlavu, pretože si uľavím hocikde, sú už dávno za nami :)