Priebeh môjho individuálneho tréningu

31.05.2013 19:21

Musím Vám povedať, že ten "dobrý pán", ktorý so mnou na lúke cvičí, je celkom šikovný a ja som si ho obľúbil. Po 60 minutách, ktoré s ním strávim, som totiž napchatý maškrtami až k prasknutiu. 

Na našej prvej hodine sme trénovali chôdzu pri nohe, pribehnutie na zavolanie, povel "zostaň" a aportovanie. Vraj sa veľmi rýchlo učím. Bodaj by nie, keď sú moji rodičia šampióni. Tiež Janke poradil, ako zariadiť, aby som sa o samote doma nepocikával a nekakal. A tak mi vždy zabuchne dvere pred nosom, keď ju prenasledujem a vôbec si ma nevšíma, keď na seba snažím upútať pozornosť. Keby to bolo na mňa, tieto praktiky by som jej úplne zakázal, veď som ešte šteniatko... "Dobrý pán" jej za to asi niečo nasľuboval, inak by tak prísna určite nebola. Veď sa predsa nič nedeje, že sa na podlahe nájde zopár mláčok a niekoľko voňavých kôpok, nie?

Čo sa týka našej druhej tréningovej hodiny, tá prebehla už podľa prísnejších pravidiel. Musel som ukázet, čo všetko som si od minula zapamätal. Bol som celkom úspěšný, na zavolanie pricupitám takmer vždy, už neskáčem, keď idem na vôdzke pri nohe a zostaň sa mi tiež pomerne darí. Tentoraz pre nás bolo ale najdôležitejšie naučiť sa, ako správne stať, pretože dnes sa zúčastním svojej prvej výstavy!

"Dobrý pán" povedal, že o chvílu budem vedieť všetko, pretože za maškrtu by som sa aj na hlavu postavil. Hlavné je, že ma to mooooooooooooooooooc baví :)