Mal som rušný víkend

21.04.2013 21:26

Som totálne vyplivnutý. Takýto náročný víkend som ešte nezažil. V piatok sme sa vypravili k babičke a dedovi do Čiech. Tam som sa zoznámil s moc sympatickou dámou menom Flér. Moji páničkovia sa báli, že mi ublíží, pretože je to čierna neriadená strela, ale my sme ich prekvapili. Flérinka ma celú sobotu strážila, aby som nechodil babičke do záhonu a neokusoval nasadenú levandulu. Papal som jej z misky granulky, pil z jej misky vodu. Vždy sa so mnou podelila.

Tiež som sa zoznámil s dvema ľudskými deťmi, ktorí sa mi páčili. Jednoročnú holčičku som dokonca kúsol do úška, ale nič mi na to nepovedala... Len stále opakovala: "Haf, haf!" :) 

V nedeľu sme sa po ceste domov zastavili za mojmi rodičmi. Keď mam mamička uvidela, pocikala se a ja tiež. Šantili sme po zahrade a naháňali sa. Tatínek ma párkrát olízol. Ťažko povedať, či ma spoznal... :)

Keď sme dojeli domov, dal som si niečo pod zub a zaspal ako drevo. Bolo toho na mňa veľa, ale medzi luďmi som rád a psíkov lúbim, takže mi tento víkend velice prospel. Už sa teším na ďalší.

Takto si pekne cestujem :)