Ajaj...

25.04.2013 21:10

Ajaj, a sme tam, kde sme boli... Zase sa pocikávám a kadím doma. Je pravda, že už väčšinou len v noci a keď som doma sám, ale aj tak na seba nie som moc hrdý. A moji páničkovia zrovna tak. 

A aby toho nebolo málo, včera som sa tiež pekne predviedol. Keď boli páničkovia v práci, otvoril som si botník, vytiahl Jankine topánky a všetky som ich rozkúsal... Preto som dnes, hneď ráno, nastúpil do psej škôlky. Vraj moc zlobím a budem potrebovať oveľa prísnejší a intenzívnejší výcvik. 

V noci som sa opäť rozťahoval po celej posteli a lepil sa na Janku. Vraj aj to mi už dneškom skončilo. Hádam, budem musieť začať sekať dobrotu...

V škôlke sa mi celkom páčilo. Páničkovia si pre mňa prišli až večer. Poviem vám, že som tam dostával riadne zabrať. Robil som troška zle, ale tie štyri border kólie pani cvičiteľky ma vždy postavili do late. Domov som sa vrátil tak unavený, že mi ani nevadilo, keď ma Janka vo vani umývala, pretože som bol špinavý až za ušami.